Specyfikacja techniczna i warunki emisji bannerów reklamowych

1. Rozmiary bannerów

Nazwa bannera Dostępne rodzaje Wymiary (w pixelach)
Banner top Billboard

750-940x100
Double billboard 750-940x200
Triple billboard 750-940x300
Banner search Billboard 750-940x100
Double billboard 750-940x200
Triple billboard 750-940x300
Banner content 1 Billboard 750-940x100
Double billboard 750-940x200
Triple billboard 750-940x300
Banner content 2 Billboard 750-940x100
Double billboard 750-940x200
Triple billboard 750-940x300
Banner content 3 Billboard 750-940x100
Double billboard 750-940x200
Triple billboard 750-940x300
Banner content 4 Billboard 750-940x100
Double billboard 750-940x200
Triple billboard 750-940x300
Banner footer Billboard 750-940x100
Double billboard 750-940x200
Triple billboard 750-940x300
Banner listing 1 Billboard 750-940x100
Double billboard 750-940x200
Banner listing 2 Billboard 750-940x100
Double billboard 750-940x200
Banner listing 3 Billboard 750-940x100
Double billboard 750-940x200
Banner w tle wyszukiwarki 2560x400

2. Specyfikacja plików

A. Objętość pliku - nie może przekroczyć 30 kB

B. Dopuszczalne formaty pliku:

- .jpg
- .swf (flash)
- .gif (statyczny i animowany)
Wszystkie bannery .jpg powinny być zdefiniowane w przestrzeni kolorów RGB, nie powinny mieć dołączonych profili kolorów oraz komentarzy.

C. Nazewnictwo bannerów:

Bannery powinny być nazywane wg schematu:
nazwafirmy_wymiar.format
nazwafirmy = nazwa firmy zleceniodawcy określona skrótowo
wymiar = wymiar banneru w pixelach (np. 371 x 71 ) format = trzyliterowy zapis rodzaju pliku (np. gif, jpg, swf)
przykład: nieruchomosci_371x71.swf

Uwaga! W nazwach plików należy używać wyłącznie małych liter bez polskich znaków, podkreślników oraz cyfr. Nie wolno używać spacji.

D. Przekierowania:

Bannery powinny mieć załączony odnośnik internetowy / link - w przypadku plików *.swf odwołujący się do strony internetowej w nowym oknie (parametr target="_blank" ).

Przekierowanie do serwisu reklamodawcy może się odbyć wyłącznie po kliknięciu przez użytkownika serwisu nieruchomosci.com.pl w banner ( action script: on(release) { getURL("http://jakisadres.pl", "_blank"); } )

E. Bannery powinny być przygotowane w sposób umożliwiający poprawne wyświetlanie na następujących systemach operacyjnych i przeglądarkach:

- Systemy: Windows (95 i wersje późniejsze), Linux oraz Mac OS,
- przeglądarki: Internet Explorer (5.0 i wersje późniejsze), Opera (7.0 i wersje późniejsze), Mozilla (1.0 i wersje późniejsze), Safari, a także dowolnych, zgodnych ze standardami W3C.

3. Warunki emisji

A. Zabronione jest tworzenie bannerów ściągających dodatkowe elementy lub odwołujących się do zewnętrznych plików (np. streaming w bannerach .swf)
B. Niedozwolone jest używanie wszelkich skryptów zmieniających właściwości okna przeglądarki (np. wymiar, położenie, focus) i tworzenie bannerów śledzących interakcję użytkownika
C. Bannery powodujące występowanie błędów i ostrzeżeń podczas serwowania reklamy nie będą emitowane. Bannery swf nie mogą zawierać skryptów nadmiernie obciążających procesor.
D. Komplet materiałów (plik bannera i opis) powinien być dostarczony najpóźniej na 2 dni robocze przed emisją. Zalecane jest wcześniejsze dostarczenie bannerów celem weryfikacji i akceptacji.
E. Bannery nie mogą naśladować ani symulować elementów stron, na których będą prezentowane i powinny być łatwo rozpoznawalne jako reklamy.
F. Portal Nieruchomosci.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczonych reklam.

Redakcja portalu Nieruchomosci.com.pl zastrzega sobie prawo do odmowy emisji bannera w przypadku nie spełnienia ww. założeń.

Print Friendly, PDF & Email

Kontakt w sprawie reklamy

Beata Szymanowska-Szafran
tel. kom. +48 509 996 161
beata.szafran@optymedia.pl

Grzegorz Finowski - przedstawiciel regionalny - Kraków
tel. kom. +48 503 549 824
grzegorz.finowski@optymedia.pl

Inne możliwości reklamy