Specyfikacja techniczna i warunki emisji bannerów reklamowych
1. Rozmiary bannerów
Nazwa bannera | Dostępne rodzaje | Wymiary (w pixelach) |
---|---|---|
Banner top | Billboard | 750-940x100 |
Double billboard | 750-940x200 | |
Triple billboard | 750-940x300 | |
Banner search | Billboard | 750-940x100 |
Double billboard | 750-940x200 | |
Triple billboard | 750-940x300 | |
Banner content 1 | Billboard | 750-940x100 |
Double billboard | 750-940x200 | |
Triple billboard | 750-940x300 | |
Banner content 2 | Billboard | 750-940x100 |
Double billboard | 750-940x200 | |
Triple billboard | 750-940x300 | |
Banner content 3 | Billboard | 750-940x100 |
Double billboard | 750-940x200 | |
Triple billboard | 750-940x300 | |
Banner content 4 | Billboard | 750-940x100 |
Double billboard | 750-940x200 | |
Triple billboard | 750-940x300 | |
Banner footer | Billboard | 750-940x100 |
Double billboard | 750-940x200 | |
Triple billboard | 750-940x300 | |
Banner listing 1 | Billboard | 750-940x100 |
Double billboard | 750-940x200 | |
Banner listing 2 | Billboard | 750-940x100 |
Double billboard | 750-940x200 | |
Banner listing 3 | Billboard | 750-940x100 |
Double billboard | 750-940x200 | |
Banner w tle wyszukiwarki | 2560x400 |
2. Specyfikacja plików
A. Objętość pliku - nie może przekroczyć 30 kB
B. Dopuszczalne formaty pliku:
- .jpg
- .swf (flash)
- .gif (statyczny i animowany)
Wszystkie bannery .jpg powinny być zdefiniowane w przestrzeni kolorów RGB, nie powinny mieć dołączonych profili kolorów oraz komentarzy.
C. Nazewnictwo bannerów:
Bannery powinny być nazywane wg schematu:
nazwafirmy_wymiar.format
nazwafirmy = nazwa firmy zleceniodawcy określona skrótowo
wymiar = wymiar banneru w pixelach (np. 371 x 71 ) format = trzyliterowy zapis rodzaju pliku (np. gif, jpg, swf)
przykład: nieruchomosci_371x71.swf
Uwaga! W nazwach plików należy używać wyłącznie małych liter bez polskich znaków, podkreślników oraz cyfr. Nie wolno używać spacji.
D. Przekierowania:
Bannery powinny mieć załączony odnośnik internetowy / link - w przypadku plików *.swf odwołujący się do strony internetowej w nowym oknie (parametr target="_blank" ).
Przekierowanie do serwisu reklamodawcy może się odbyć wyłącznie po kliknięciu przez użytkownika serwisu nieruchomosci.com.pl w banner ( action script: on(release) { getURL("http://jakisadres.pl", "_blank"); } )
E. Bannery powinny być przygotowane w sposób umożliwiający poprawne wyświetlanie na następujących systemach operacyjnych i przeglądarkach:
- Systemy: Windows (95 i wersje późniejsze), Linux oraz Mac OS,
- przeglądarki: Internet Explorer (5.0 i wersje późniejsze), Opera (7.0 i wersje późniejsze), Mozilla (1.0 i wersje późniejsze), Safari, a także dowolnych, zgodnych ze standardami W3C.
3. Warunki emisji
A. Zabronione jest tworzenie bannerów ściągających dodatkowe elementy lub odwołujących się do zewnętrznych plików (np. streaming w bannerach .swf)
B. Niedozwolone jest używanie wszelkich skryptów zmieniających właściwości okna przeglądarki (np. wymiar, położenie, focus) i tworzenie bannerów śledzących interakcję użytkownika
C. Bannery powodujące występowanie błędów i ostrzeżeń podczas serwowania reklamy nie będą emitowane. Bannery swf nie mogą zawierać skryptów nadmiernie obciążających procesor.
D. Komplet materiałów (plik bannera i opis) powinien być dostarczony najpóźniej na 2 dni robocze przed emisją. Zalecane jest wcześniejsze dostarczenie bannerów celem weryfikacji i akceptacji.
E. Bannery nie mogą naśladować ani symulować elementów stron, na których będą prezentowane i powinny być łatwo rozpoznawalne jako reklamy.
F. Portal Nieruchomosci.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczonych reklam.
Redakcja portalu Nieruchomosci.com.pl zastrzega sobie prawo do odmowy emisji bannera w przypadku nie spełnienia ww. założeń.
Oferta reklamowa
Kontakt w sprawie reklamy